28 Nisan 2017 Cuma

*do me a fervour

Rüya tabirlerine inanır mısın?

İşime gelenlere inanırım ben. Bu demektir ki, genelde negatif yorumlar çıkar ve sonunu getirmekten kaçınırım. Kullandığım ilaçların etkisi ile güçlü ve fazlasıyla renkli rüyalar görmemin buna katkısı büyük. Geçen gün inanılmaz etki bırakan bir rüya gördüm. Hala sarsılıyorum.

Babamla Yunanistan'a gitmişim. Deniz, güneş..renkler..kalbim pır pır. Babamla paylaştım, "bak bi" dedi. Şaşırdım, çünkü ilk defa bu kadar fazla pozitif yorum üstüste gelmişti. Tedirgin bir mutluluk sardı beni. Sonra düşündüm de, mutluluk da bende, hüzün de..

Günün ilk saatlerinde bir an bir şey oldu ; boşlukta hissettim kendimi. Kocaman bir boşluk. Hep olan boşluktan biraz daha farklı, sanki kısmen anlamlı. Tutacak bir el ya da tutunacak bir dal aradım, yoktu. Ne de güzel kandırmışım kendimi hep? Uğraşıyorum, olmuyor şu an. Biliyor musun, hiç sevilmemişim ben. Beynim yanıyor, bu düşünceyi ötelemek istiyorum, olmuyor. Sevilmemişim. Çok sevmişim, öyle çok sevmişim ki, etrafımı sarıp sarmalamış, yörüngeme giren herkesi ve her şeyi aynı görmüşüm. Düşündüğüm gibi değilmiş, olmamış ki hiç. Bu sarsıntı çok fena.

Sen benim gibi sevilmemenin ne olduğunu bilir misin ? Tecrübe ettin mi hiç ? Etme. Üzülürüm sonra senin için.
Sonra, enerjim de yok eskisi gibi, tutamam elinden, kalamam yanında.

Bu yetersizlik içten çürütücü..bu cinnetler sıklaştıkça ürkütücü. Her vuruşunda biraz daha koparıyor yaşamımdan.

Cinnet bir gün tamamen götürecek bendekileri. O zaman ben de gideceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder