8 Kasım 2016 Salı

olala la

olala la la la la la la lammm

Bir daha sorsan, yapamam şu melodiyi. :)

Amaaan..!

Şu an huzurumdan titreyerek kusucam, o derece. Kafam rahat, reglim. Başımın ağrısını ve karnımın ağrısını birbirine çarptırıyorum. Biraz odaklanma gerektiriyor ama hoş bir zevki var.

Denize yakın uçmak istedim hayatımda ilk defa. Yükseklik ve denizin gece karanlığı fobime inat. Benim inadım kendime bu arada,kimseyi seklemem aslında. Nasıl da güvensizlik var çepeçevre. Açılmasın diye zorla tuttuğum kapılarım mühürlendi, istesem de açılmıyor. Yanılmayacağımdan eminim çünkü.

Bitsin o zaman bu baskılar, bitsin bu ağdalı ilişkiler. Ya siyah olsun ya da beyaz. Griyi sikellee..

Huzur bende. Sadece bende, benim. Sana verecek huzurum yok her kimseysen. Bunu didikleyenler var bir şekilde uzakta ya da yakında.

O zaman size güle güle :)

Cidden şu an yağmur yemiş toprak gibiyim. Serin kokusu var burnumda. Saçma sapan şeyler yazıyorum, farkındayım.

Bunun da var hoş bir zevki. :)

Zevk çok zevkli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder