16 Mart 2010 Salı

shht,its the nature,just callin..relax

Gecenlerde yirtik dondan cikar gibi surekli karsilastigim "greenpeace" gonullulerinden birine "dogayi cok seviyorum,o yuzden her firsatta yere tukuruyorum" dedim.Belki hakaret olarak algiladi,oysa ki ben dogayi odullendiriyordum..
Kopan ve dokulen saclarimi cope atmak yerine cami acip ruzgara birakiyorum.Kizilderi,sarideri kulturunde bi anlama geliyor mu bilmiyorum ama saclarimi olumsuzlestiriyorum kendimce..belli mi olur,belki bi kelin kafasina konar ;) what i wanna say in short is : dont choose the complex ways in order to make your life simple..
Mesela herhangi bir kabizlik sorununuz yoksa,isiniz bitince kakaniza el sallayin..gordugunuz sonuc her zaman koltuklarinizi kabartmayacaktir ama ne olursa olsun o sizin bir parcaniz,urununuzdur..disardan bi faktore ihtiyac duymadan dogum yapmissinizdir.Kendi kendine yapilabilen ve sonuclari tatmin edici olan aktiviteler ne guzeldir..
iste bununla yetinmeli insan,mutlu olabilmeli..makyajsiz sokaga cikip gulebilmeli ya da saclari erekte olmus bi erkek bereyle kapatmamali..herseeey enerjide bitiyor :)
bunlari neden mi soyluyorum ? gun gectikce kopusmalar cogaliyor, kullanma klavuzu gosteriyorum ki daha rahat iletisim kurabilelim diye..son olarak da : dont hate me cause im enjoyin myself so much..dont hate me cause im beautiful..dont hate me girls,cause im like that..believe me there r things that u can never see :) eheheh ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder