22 Mart 2010 Pazartesi

if u want to be a hero,just follow me..


Degisik bir histir annelik..ben henuz anne olmadim,bu sartlarda da olmayi pek dusunmuyorum.Benden cocugu olsun isteyen karsi cinsten arkadaslarima burdan uzulerek kapiyi gosteriyorum.Belki baska dallarda karsilasabiliriz kendileriyle..
Bildigim kadariyla,sperm dollendigi andan itibaren annelik hormonu vucuda pompalaniyor.Kadin,gunden gune karnindaki yaratigi sahipleniyor,guduleniyor acaip seylere.Ben bir keresinde ruyamda dogum yapmistim,cok gercekciydi..oyle ki,bebegi kucagima aldigimda dunyadaki hicbirseyin bana bu mutlulugu tattiramayacagini anlamistim.Kucaginiza aldiginiz cocuk sizinse oyle guzel hissediyorsunuz ki..culk diye oturuyor,ait oldugu yer,kollar buyuk gelmiyor,bebek sigmazlik etmiyor,..vs vs.Bu sey gibi,tek seferde Hugolina'yi kurtarmamiz icin gerekli olan anahtari bulmamiz gibi.Hele o bebegin kokusu var ya..sanki sizinle solunum yapiyor,bir baglilik..goruldugu gibi ruyada bile bu etkiyi birakabiliyor.Yok anlami neymis,kismet varmis,para varmis,..bu tarz konulara cekmenin bir anlami yok simdi.Ben burada anneligin ne buyuk bir hissiyat oldugunu anlatiyorum.Hala hissetmez miyiz,icimiz daraldigi zamanlarda sarildigimizda birseylerin kopup gittigini?negatif enerji miknatisi gibi icimizdeki tum gerginligi cekip,yerine pozitif enerji koymaz mi anneler?
Sanirim anakucagi tanimi bunlarla alakali..kimi insanlar der ya,"evimi/arabami/yatagimi.. cok seviyorum,tipki anakucagi gibi" burda kasit "huzur" ile es degerde bence.Anne kucagi huzurdur,guvendir,sanki bomba patlasa orada size bisiy olmayacaktir,ki gercekten olmaz da,ta ki anneye birsey olana kadar.Anneme ve tum sevdiklerimin annelerine minnettarim,haklari cidden odenmez.
Ote yandan,siz kendinizi nerede "anakucaginda" gibi hissediyorsaniz,orada kalmaya devam edin..bu bir tiyatro olabilir,bir pazar alani,disko,sinema,cihangir bile olabilir..orasi neresiyse,degerini bilin,tadini cikarin..bu devirde en zor elde edilen sey : huzur
Mesela ben..kesinlikle olmak istedigim yerdeyim. :) iyiyim,guzelim ve bir o kadar da huzurluyum.."anakucagi" gibi tipki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder