24 Mart 2010 Çarşamba

fruit salad

Birkac tane gay arkadasimin var olmasi beni "gayfriendly" yapmaz.

Kirk Lee Hammett,One adli parcanin sonlarina dogru attigi soloyu bi bayanin klitorisi uzerinde uygulasa,kac dakikada gelir o hemcinsim?

David Lynch hayata hangi yonden bakiyor?Ben de onun gibi gormek istiyorum,hersey daha eglenceli olmaz miydi?
Gerci ben zaten fantastik bir dunyada yasiyorum,filmlerde fantastik tercih etmememin nedeni de bu..
Ayrica,David Lynch filmlerini anlamadiklari icin ve bunu bozuntuya vermemek icin puanlari yapistiriyorlar imbd de..kimi sevmiyor,kimi seviyor..beni goruntulerin guzelligi ilgilendiriyor..hadi o halde,biri beni onumuzdeki ay Artane'deki David Lynch sergisine gotursun..ya da bana eslik etsin..(visual satisfaction)

Yarin birgun elime cok fazla yetki gecse,Scarlett Johansson in dudaklarinin ustunde utu yapabilir miyim acaba?

Bayanlar icin ozel civili yatak yapilsa,ama civi yerine dildolar yerlestirilse ve saga sola dondukce titresse daha verimli olmaz mi?

Genelde cok zeki hani su "genius" dediklerimiz..30u gormeye cok yakinken intihar ediyorlar..bu bir tesaduf mu?peki bunlarin muzisyen olmasi klise mi?

Sizin de gozleriniz bazen sistit oluyor mu?

Erkekler,kadinlarin hep kanemici olduklarini ima ederler..oysa bu kadinlarin acisindan hic de eglenceli bir aktivite degildir,cunku belli bir zaman dongusu sonunda o igrenc,les kani agri esliginde disari atarlar..Ahh su erkek milleti,kendi soyledikleriyle shotgun yapiyorlar..kan bile durmuyor yerinde,huh!

"Ah su cilgin Turkler" basligi altinda yayinlanan sacmasapanliklara bitane de benden : bankada pespese 2 numara almak..sanmayin ki,dalginligina gelip de sirasini kacirma ihtimaline karsi aliyor o numarayi,tamamen duygusal nedenler..sonradan gelen ve sirayi goren insanlara fazladan numarayi verip sevap kazanmak icin yapiyorlar.

Hani bazi marketlerin kendine has kokusu olur ya..Mesela Dia her subesinde ayni kokar..bi de ucuz bakkal kokusu vardir,yamulmus karton kutularin icinde renk cumbusu sakizlarin satildigi..iste,insanlar da boyle etki birakiyor bende.Kimilerini kokulariyla,kimilerini tavirlariyla kodluyor kafam..Neyse ki asiri luxe duskunlugum yok,aksi takdirde,ucuz tuvalet kagidi bana bu kadar yaramazdi..

icimde fokur fokur kaynayan anarsizme ragmen,sizi sorumluluga davet ediyorum : TC kimlik no sorgulayin,ama kendinizi asla !

Bu muhabbet fazla uzamadan,cok anlamli bir Hint atasozuyle bitirmek istiyorum :
Dunyada 3 sey guzeldir : Ete binmek,et yemek,etin icine et sokmak..
Bir de kendi mottolarimdan biri : kaybolmayan sakiz ve duzenli bir sex hayati istiyorum..





1 yorum: