12 Ocak 2011 Çarşamba

turnike*

Bugun umumi tuvaletin onunden gecerken iceri baktim,turnike vardi.Cok acaip,halka acik tuvaletlerin kapisinin acik olmasinin yaninda turnikeyle giris yapilmasi cok ironik geldi bana.Bi de neden turnike var ? kucuk abdest yapan tek akbille gecerken,buyuk abdestini yapmak isteyen adamdan cifte tarife mi dusuluyor ?

Ayrica bugun derin bir nefes alip,birinci turnikeden gectim.2ye baka baka gectim ama hissiyati degisikmis,yalniz ve zor bir durumdu ama gectim,gitti,bitti iste..

*Basligimin Turnike adli yarisma programiyla alakasi hic yok.Akliniza hemen guner umit gelmesin.Bir patavatsizlik sonucu kariyerini sikerten bi adamdan ilham almiicak kadar temkinliyim,kakami da evden cikmadan yapiyorum,kapisi olmayan ama turnikeyle ulasilan deliklere degerli bokcugumu birakmiicak kadar !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder