15 Ocak 2011 Cumartesi

shall we?

uhm..icim darlandi be! issizligin mnkyym,kapiya dizilmis goruculer bi yana aba altindan sopa gosteren abazanlara salagi oynamaktan da biktim.off ! biri elimden tutsun,kaka yapmaya gidelim.Ben kakami yaparken bana sarki soylesin.Du bakiim,hangi sarki olsun o? Blue Oyster Cult - Dont Fear the Reaper !! sonra beni kuvete soksun,yikasin..Havluya sarsin,kurulasin,saclarim uzun ve agir,tarayip kurutsun.
Eee nasil yuriicem ben ? yoruldum amk ! tasisin beni,yataga gotursun..alt dudagini isirip gulumsesin bana pic gibi..dayanamiim,ahtapot gibi sarmaliim onu bacaklarimla,icime aliim,agzini agzima soksun..mutlu ediim onu,titresin ustumde,inlesin,adimi bilmesin,boku cikiyo sonra..boku ben cikartirim artik,onu da yazinin basinda sicarak yapmistim zaten..sicboksiksokampipicuksikyarrakgotanusoralanal!
gotgooooooootgotgotgotgot! popo ? popo mu demeliyim ? ulan zaten sevimli organlar,bi de sevimlilikten sebege donsun diye ikileme yapmislar isim koyarken..po neyine yetmiyo?iki tane oldugu icin mi lan yoksa? po po..me me !!
Demin bana pic gibi gulen adam,simdi dusundum kadin da olabilir (aa biseksuelmis olm kari,ohh keser sapi gibi oldu simdi benim bizdik) aman biri olsun iste..bu ikilemeleri kesfedelim birbirimizde..or

lets fuck,shall we?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder