19 Ocak 2011 Çarşamba

at(m)ik

Ustumdeki yuku biraz olsun azaltmak icin temizlik yapmaya karar verdim.Oyle siradan bi temizlik degil ama,herseyi ortaya dokup,beynimde agirlik yapanlari atarak..Herseyi hatirlayabilen biri olarak,ani tutmanin bi anlami olmadigini dusunuyorum artik.Yazilmis kucuk notlar,birinin tokasi,birinin taragi,birinin verdigi bi zimbirti..o kisilerin kendileri bile yokken artik hayatimda,ne gerek var di mi?

2 gundur ugrasiyorum,koca 1 poset cikti simdilik..uzulmeye basladim.Mum felan var..yazik degil mi?Esyalarin ruhlari vardir gibime geliyor bazen,cunku genelde muhabbet ederim onlarla..birlikte birseyler paylasmisligimiz var,yazik ama ya :( bu muydu yani?sonlari cop.. uff ! sacmaliyor gibi gorunebilirim ama cogu canli varliktan daha anlayislilar,yasanmisliklara saygi duyup,birakip gitmiyorlar..tamam,sustum.

Insanlari zor cikaririm hayatimdan,bu nedenle bazi seyleri atmaya basladim.Simdi dusundum de,karsi cinsler bu konuda neden basarili..Adamlar her tatmin sonucunda vucutlarindan birseyler atiyorlar,sonra gotlerini donup uyuyorlar.Ne kadar ironik ! canli oysa ki onlar ! ama gecip gidiyor iste,en kral paylasim sonucunda atilmis olsa bile..yazik,cok yazik..

3 yorum:

  1. güzel anoloji :)

    bence de ne varsa at kurtul. hem fiziksel, hem zihinsel olarak. çok işe yarar.

    YanıtlaSil
  2. al bir de yazının bağlamına uygun bir türkü:

    http://www.youtube.com/watch?v=6LB6f8z_cpY

    YanıtlaSil
  3. tesekkurler :) rahatladim biraz da olsa..

    YanıtlaSil