29 Kasım 2010 Pazartesi

iki hafta..

Gene bir haftasonunun sonundayim.Bu haftasonlari enerjimin sonuna dayaniyor.Olumsuzlugu ne de cabuk kabulleniyorum ya..Guzel birsey etkisini nasil hemen yokediyor?Guzel olan ne kalici ki zaten?En azindan bende degil..neyse.

Evimdeyim,ruhsal ozgurlugume iki hafta kala evimdeyim,ohh cok huzurlu burasi.Telefonum calmadi bugun hic..evim gibi dediklerim ev sahipligi yapiyor bugun.Neden?Haftasonu cunku.How many times do i have to tell how much i hate weekends?Kendi kendine kabarip durgunlasan ic deniz gibiyim,kendimden baskasina zararim yok iste,amaaan !

Zor be..kolay olan ne var ki?beynim uyusuyor dusunmekten.Basim cok agriyordu,saclarimi kisalttim,gene agriyor basim..cok karanlik gunler bekliyor beni,simdiden hissediyorum.Ufffff!icim aciyor benim..

Tutku insaniyim ben,ama su mideye dokunan biskuvi degil,hissiyat olan tutkudan bahsediyorum.Tutku bu,tutukluk oldu galiba?tut ku tutuk lu tutukluk..yok yok kimsenin bisiy yaptigi yok,tutku bu tutku..tek vucut olup uyumak istemenin neresi ask olabilir ki?tutukluk yapmis tutku tutkun etmis olabilir..ya da esseenzigi.kesinlike o,evet!bir insan ayni anda bissuru insana bolunemez,tutku bu!ask olsa sevdigiyle uyur,tutkun olduguyla uyumaz..eh ben de uyuyamadim zaten hic.Bu gece de uyuyamam ki,kalbim agriyor benim,cok hem de..sacma sapan da carpiyor pir pir.Tutku kalp carptiriyor herhalde.Carpcam boyle ise!skerim lan!rahat birakin beni,evli evine koylu koyune..hadi hadi,haftasonuyla kalmasin,sevenler ayrilmasin,herkes mutlu mesut yasasin.Oldu mu?Cok yakisti bana di mi?Herkesin benden beklentisi boyle olsa gerek..herkesin de amk!neyse ki icimden gecenleri duymuyorsunuz..

*Bespectacled man..bespectacled woman loves you as much as you do and she will love you as long as you will do.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder