5 Kasım 2010 Cuma

sex in the time of celta

Kendimi unuttum.Cinsiyetimi,ailemi,hayallerimi..en onemlisi libidom sondu lan!evet evet,bu tarihte bir ilktir,paylasmak istedim,hatta birazcik yorgun olmasam,gucum olsa,davul zurna esliginde ilan edicem bunu :)
Nedenlerim de var..cok stressliyim,olay yeni bisiy ogrenmek ya da yapamama korkusu degil ! cok yogun ve zor..tum dikkatimi,her bi skimi vermek zorundayim.Tamam,ders iyi basliyor mesela,siniftan birinin sesi..aghh ! bu kadar mi benzer ? ama ne dedik?yok libido mibido mobidi mobyDick..hell yea ! uyuyamiyorum ben,her 15 dakkada bir uyaniyorum,ortalama olarak 12de yataga girmis bir insan sabah 7:05 e kadar kac kere uyanir?sayisalcilar hadi ! sivazlamayi birakin da beyni calistirin biraz ! uff daraldim,yemek arasi verdik,agzim yuzum coktu..her sabah sancilar icinde uyaniyorum,aglayamamanin verdigi agri,goz koklerimi kuruttu,bogazim felan sisiyor,uff! baslamak bitirmekmis,ilk hafta bitti sayilir,kaldi 5 hafta..hadi shego bastir shego !

not : ozledim seni..iyi oluyor belki de..practising for future..ahhry!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder