18 Nisan 2022 Pazartesi

double entendre

Günümün ertesinden selamlar herkese ! :)

Pek güzel pek bereketli girdim yeni yaşıma. Harika insanlar biriktirmişim; yıllardır paylaşılamayanlara rağmen daha dün berabermişiz gibi hatırlandım, mutlu oldum. Göz ardı ettiğim yeteneklerim mevzu oldu, bu da farklı bir renk kattı. Bir Anadolu yakası yaptım geldim bu süre zarfında ve iki yaka arasında ikileme düştüm:

Bu şehir iki yakaya bacaklarını ayırmış, oldukça nazlı, kıvrak hatlı ve iri kemikli göründü gözüme, hafif mağrur öte yandan.
Bu şehir bedenen çok büyük ; kayboluyorum hala zaman zaman.
Bu şehir ruhen de çok küçük ; neresine gidersem gideyim kaçamıyorum çoğu zaman.
Gün ışığında mavi, geceleri simsiyah olan mavi-siyah saçlarında ne anılar saklar bu şehir, bilinmez ama hiç doğru dürüst sahiplenmediği beni çok na-zikçe sakladığı aşikar.

Yağmurlu geceler..

https://youtu.be/Z9LPCex5ksw

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder