18 Temmuz 2017 Salı

rain..y

Gri ve sert rüzgarlı bir güne uyandım sanki hiç uyumamış gibi.
iki buçuk saatlik yarım yamalak uykunun ardından çok da iyi uyumuş gibi..
kafamdaki düşünceler askıda, uzun zamandır yapamadığım-belki de uyuyamama sebebim onlarmış-gibi bıraktım herşeyi rüzgarın kollarına.
yürüdüm.
yağmur bastırdı.
önce cis cis..sonra baktım saçlarım ağırlaşmaya başladı, sağanak yağış. :)
düşündüm sonra ; kimilerinin D vitaminine ihtiyacı var, vücut istiyor.
benimse ihtiyacım olan şey -her ne ise- yağmurda.
o kadar saat uykuyla, o kadar zaman ayakta, hala oturup belli aralıklarla masmavi ışıklarıyla aydınlanan gökyüzünü izliyorum.
depoluyorum.
her ne ise şu anda bana gelen, çok da iyi geliyor. :)
mutluyum bu gece, kafamdakiler aktı gitti.
mutlu uyuyacağım bu gece.
yarına uyanmamak bile olsa sonunda, mutlu olacağım.
minimal dünyam, kocaman boşluğum ve ben bu gece kenetlenip huzurun tadını çıkaracağız.

vücuduma iyi gelen yağmur, bakışıma iyi gelen şimşek, burnuma iyi gelen ıslak kokusu, boşluğumu besleyen acı..en zevklisinden.
ve bana asla gelmeyen sen..

ne güzel şeyler bunlar böyle.

p.s. bir de şu asit olmasa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder