2 Şubat 2011 Çarşamba

a tribute to emine ana


Evet..bildiginiz emine ana bu,mantici ya da tantunici degil :) Aysecik'in annesi emine ana bu,hani kizin vefat etti dedilerdi de delirip saclarini ve elbisesini yirtip sexy halde gole kosmustu ya..daha da sexy olmustu :) yavruuummmm yavruummm derken kara bi tas gormustu kundaklanmis bebek gibi,sonra da adi "karatasli emine" olmustu..heh ! neyse iste,bu ana kadar hatirlamadiysaniz,yazinin devamini okumaniza gerek yok.

Derler ya hep,imkansiz bir sevdaya tutulmussan bagrina tas bas diye..ben bulamadim onu,ne bassam ne bassam diye gunlerdir kara kara dusunmekteydim..ta kii annem difriz(deep freeze)den yemeklik malzemesini cikarana kadar.Evet,buldum bagrima basacak seyi,o benim yavrumdu,sevdamdi..evet,belki gaz yapardi ama iliskiler de hep sisirme,gaz..amaaaan ustunde yasadigimiz dunya gazdan ibaret degil mi zaten ? ko gotune haydee !!

1 yorum:

  1. aha nohut! basmam onu bağrıma ben. ekmek doğrar kaşıkla yerim. ımmmm....

    YanıtlaSil