7 Şubat 2011 Pazartesi

good day to be alive,sir..

Bugun uyandigimda degisik bi gun olacagini anlamistim.Sacma bir enerji,kipir kipir mutluluk felan..Disari ciktim,hava pek bi guzeldi,temizdi ve hos kokuyordu.

Lulu'ye gittim,kapiyi oyle bi suratla acti ki,mevsim bahardan yaza gecti sanki :))
onlarin o cok sevdigim caydanliginda cay icmek..uhmmm..Lulu bi sure caydanlik temizleme ayagiyla onunla sevistikten sonra cayimizi ictik..daha lezzetli olmustu ama,valla !! ;)

Caylarimizi icerken TV'ye odaklandik ve caniminici Lulu'den soyle bi ses cikti : "batakligim olsun benim,cok eglenceli!" :| o an ne yapacagimi/edecegimi bilemedim.Gonul isterdi tum batakliklari onune sermek..ama boyledir iste Lulu,severim ben onu,cok severim,iyi ki var o :)

Sevdicegime bi surprizim var,gunlerdir kivraniyorum,iste simdi burda ne oldugunu acikliyorum :
Memeuclarimi kestirdim,takim elbisesiyle uyumlu olsun,kol dugmesi yaptiriyorum onlari..
En yakisikli o olucak gene :) memeuclarim ona hep cok yakismistir zaten ,)

1 yorum: