30 Temmuz 2022 Cumartesi

ist-

Istanbul ile aramdaki ilişki tam olarak zerre mantığın olmadığı platonik aşk evliliğine benziyor. Hiç sahiplenmemiş, saygı ve nezaketten yoksun, tüm bunların üstünde sevgisiz. 11 (on iki) yıllık beraberliğimizin tükenmişlik seviyesinde kendi rekorumuzu kırmış bulunmaktayız şu dengesiz ve depresif yaz havalarında.

Sevgili Istanbul öyle kaprisli bir şehirsin ki..kaprisli olduğun kadar da güzelsin ne yazık ki..tam söveyim ve gideyim diyorum, bir güzelliğin dokunuyor gülümsemenin emanet gibi durduğu yüzümde ve güldürüyorsun. Tam tersi de olabiliyor tabii. Ama ben çok yoruldum artık. Bitik olduğunu düşünüyordum ama yitirmişim ben seni kavuşmadan. Seni olduğun yerde bırakıp başka diyarlara gitmek istiyorum, karar verdim. Önce daha sıcak ve doğası zengin bir şehre, ardından ver elini Yunan.. :) Bendekileri iyi edeyim, arınayım senin toksik havandan, tozundan, insanlarından. Kendimi iyileştireyim, sonra kanatlarımı onarıp yeniden uçmaya başlayayım. Belki hemen değil ama yolun sonunu gördüm, bu da harika bir his.

Tüm radikal kararlarımı senin üzerine alıp, nice fırsatları teptim senin için Istanbul. Sen ise bana bunca zamanın sonunda değersizlik hissiyatı ve kalp kırıklığı dışında ne verdin ? Sevgisizlik. Öyle korkmuşum ki sevgiden. Öyle sarıp sarmalayıp diplere gömmüşüm ki, sanki birine minnacık sevgi göstersem hayatım, elimdeki her şey eriyip gidecek. Kalbim ve başka yerlerim kupkuru oldu sevgisizlikten. Zaman zaman beni derinden etkilemiş olan dizilerin belli sahnelerini açıp izliyorum acaba hala hissedebiliyor muyum diye. Bugün yeniden ağlayabildiğimi gördüm ve mutlu oldum. Senden uzaklaştıkça sevmemek uğruna ördüğüm duvarlarım da alçalacaktır diye hissediyorum.

Beni çok yordun be Istanbul. Güzelliğin de karın doyurmuyor, cazın da pahalı zaten. Sana hiç yakışmayan, seni hiç haketmeyen, seni hor gören, kötü kullanan bu insanları hak ediyorsun ve ben senin için savaşmayacağım artık. Gideceğim en doğru zamanda ve sen özünü restore edilemeyecek bir şekilde yitirmeye devam edeceksin. Sen ki iki kıtaya kıvrım kıvrım salınmış tek şehirsin,.. yazık. Çok yazık !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder