23 Eylül 2013 Pazartesi

used to..

Ben çocukken pencereler böyle değildi.

Her yeni şeyde olduğu gibi bu çiftcamı da çok abartıp, pazarladılar. Günler geçtikçe görülen manzara olmazsaolmaz-ın ta kendisiydi ; Adamın evi beton bile değil,tuğla..ama camlar o biçim.. Kiramı ödeyemiyorum ama iphone5im var kafası -ki bu,o adamın çok sonra takınacağı tavır.

Gece yağmur başlamış. Tesadüfen gördüm. Camları açtım, ses var, koku var.
Ben çocukken yağmur yağdığı zaman içeri girerdi. Pencerelerin su yolu vardı. Cıp cıp oynardım. Kar yağdığında hissederdik. Rüzgar estiğinde perdeleri de estirirdi. Şimdi herşey izole. Sağlıklı olmak adına yaptırılan pencereler ya da camlar bizi doğadan koparıyor.
Yağmur da yağar, rüzgar da eser, dışarıda bir skler oluyor. Hadi ! açalım pencerelerimizi,huh ? olmaz mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder