8 Ocak 2013 Salı

Atonement


Istanbul uyuyor..bense uyanik bu anin tadini cikariyorum.Camlardan gozgoze geldigim insanlar sebek sebek siritiyor.Kabul edin artik ; hepiniz kisi seviyor,hazaliyor,deli gibi sevisiyorsunuz. Hayir yani,hava soguk o yuzden dedim :)

"Tam kartpostallik goruntu" lafini ben sizlerden duydum ve bunu asla bir yaz gunu icin kullanmadiniz.Neyse,amacim bu degildi aslinda.Bugun buraya gelme sebebim gectigimiz aylarda birazcik kirdigim kovalari onarmak.Hani su insan olan kovalar..

Soylediklerime ek olarak sunu sahip soylemek isterim ki : Eyyyy Kovalar !! sizler dunyanin en ilginc fikirlerine sahip,kreasyonun temelindeki varliklarsiniz.Karsi cinsin gonlunu kusatmayi da hayatlara yerlesmeyi de oyle bir biliyorsunuz ki..Ben bir kova burcunun yuregini elleriyle birlesitirip eyleme doktugunu defalarca gordum.Eyy pislik kovalar ! sizleri seviyorum :) fikirlerinizle ve tum gicikliginiza ragmen tum varliginizla hayatimda oldugunuz icin tesekkur ederim.

p.s. bu pozitifligimin yagan karla ve uyuyan sehirle hiiic alakasi "yok" :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder