8 Nisan 2012 Pazar

10x

"susmak birseylerin anlatimiysa,
suphesiz en iyi anlaticidir doga" demis sair..

dun gece bunu kendi kendime soyledim.Dusundum.Yorucu ve tatsiz bir gun gecirdim.Isimin rutinligine biraktim kendimi,geldi gecti saatler.Bir ara gunesle yuzlestim,ciktim sonra disari ve birkac kitap aldim kendime,mutlu oldum.Ama sustum hep,sustum.Bitti gun,yani gunle isim bitti..

eve gelirken sevdigim muzikleri dinledim.icim darlandi iyicene.hava sicakti,korktum,yaz mi gelmisti?hemen mi?"hadi be,bir kez daha,"dedim.oyle cok istedim ki..eve geldim,yalnizligima inat sicacik bir evim vardi.Tutsumu yaktim,muzik actim,derken bir patirti koptu..Once gokgurultusu,sonra simsek..derken delindi gokkubbe!! suan kulaklarimla el kizartmaca oynayan bir agzim var..oylesine mutluyum ki!
Hic yalniz degilim ben,beni rahatsiz etmeyen ama hayatimda olan oyle guzel seyler var ki ! Allah'm..tesekkur ederim,hersey icin. :)

ne kadar ironiktir ki,fonda vivaldi'nin summer'i caliyor.Bana dort mevsim "yagmur" var oysa ki..

aslinda cok kalabalik bir yalnizligim var benim ve ben cok mutluyum hic gorunmedigi kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder