1 Nisan 2010 Perşembe

fruit salad pt. 2



Cocukken en sevdigim krakerler cubuk ve bademdi.Dedem bakkal oldugundan herseyden sinirsizca yiyebiliyordum.Ama ic gudusel olarak cubuk krakeri surekli badem krakerin ortasindaki cizgiye surtuyordum.Badem kraker vs Cubuk kraker. Daha sonra yas ilerledikce,hormonlar beyni ele gecirince anladim.Cubuk kraker cok amacli gorulebilse de,badem kraker ne kadar da benziyor yaa !!

Bugun kardesimle Ellen Degeneres'i izliyorduk.Kardesim onu Oflulara benzetti.Ustune lezbiyen oldugunu soyledim.Sonuc : Ellen Degeneres bir " Lazbiyen"di.

Patlat bi crunch,koy bir kadeh iciyoruz yine bu gece !

Bu da annemden : henkel,hem odun

Nicholas Cage bir marketten cikarken kapinin otomatigi bozulmus da bi muddet kafasi orda kalmis gibi geliyor bana.Size de oyle geliyor mu?

Insanlar 3 turludur organ bazinda dusunursek.Kimileri yarrak gibidir,iki guzel soz duyunca,sirti sivazlaninca diklenir,seni beni begenmez.Kimileri amcik gibidir,iyi sozleri duydukca,guzel muameleyi gordukce gevser,yavsar,sulanir da sulanir.Kimileri hermafrodittir,ne zaman diklenip ne zaman yavsayacagi belli olmaz.

Airwick'e sundugum reklam fikrini cok begenmeleri ustune bana tesekkurler esliginde bir kutu icinde bissuru koku gondermelerini jest olarak algilamissam da,fikrimi calip reklam yapmalari pahabicilemez.

Insanlar neden hep boktan ve osuruktan muhabbetlere hoohaaahii seklinde gulerler,hic dusundunuz mu?Ben dusundum;cunku en cahilinden en egitimlisine hepsinin ayni sekilde yasadigi bi eylem.Ortak yasanti noktasi : sicmak ve osurmak..Her kesimin soz hakki alabildigi bi konu.Herkesin ekleyecek bi boku hatta pusuru vardir.

Anal sex duskunu erkeklerin icinde gizli bir gay yattigini dusunmuyor degilim.

Ayrica bazi erkekler lastik gibidir.Gectikleri tum yollarda bir engele takilip havasini indirmis,porsuk bir sekilde devam ederlerken hayatlarina,karsisina cikan siz,tam donanimli bir benzin istasyonu,col ortasinda bir kervansaray gibisinizdir.Icine havasini koyarsiniz,bakimini yaparsiniz,sonra sizi ezmeye kalkar.Oysa ilk goruntusu gitmez gozunuzden.Ahhhh cin olmadan adam carpmayalim beylerr !! shhht !! Belalti calisarak aslinizi ortemezsiniz.

Yok kuresel isinma,yok bilmemnenin yildonumu diye eylemler yapiliyor ya..hatta bi tur olarak da karartma kullaniliyor.Huzurunuz icin,kendiniz icin de bir karartma yapmaya ne dersiniz?alter egonuzun da nefes almaya ihtiyaci yok mu?

Ciftlerle disari cikan bekar saplarin diger bekar saplarla karsilasmasi durumunda ortaya cikan potansiyel asilmalar,sarkmalar,yazmalar ortadan kalksin istiyorum.Gercekten cok sacma.Hele bir de ortada inat ve yavsaklik varsa,bir mekana gidip oturuluyorsa,tamam ! yok oyle bisiy ya! Bayanlarin da yalniz olmaya,tek takilmaya ihtiyaci vardir,anahtar her deligi acmaz.Hee..ille de bisiye ya da birine asilacaksaniz en yakin tuvalete gidip asiliniz.

Bazen aradiginiz "peace" cok uzaklarda olmayabiliyor.Bunu kizgin bir yaz aksamustusunde yediginiz soguk bir "peach"te de bulabilirsiniz..piclerden uzakta..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder