1 Haziran 2024 Cumartesi

anti-u

Kendi ellerime yabancı uyandığım Mayıs'ın son sabahından Haziran'ın ilk saatlerine mayışık uzuvlar ve hazdan uzak giriş yapmış bulunmaktayım an itibariyle çok cansız fakat bol kanlı..

Benim evim, benim mabedim, edep benim, sizi bilemem..

Zaten aynı dili konuşuyor olmamız da anlaşabildiğimiz anlamına gelmiyor(muş).  

Ben diyorum ki "pasta yedim dün, şahaneydi"..sen sanıyorsun ki çikolatalı pasta, oysa muzlu rulo pasta idi. İletiştik mi şimdi biz?

Duygular da böyle.. sevmek mesela ; 

Fazla sevilerek büyütülen biri özgüven eksikliğini narsisizm ile kamufle etmeye çalışırken sadist hareketlere meyilli olabiliyor : 

S is for selfishness...N is for narcissism.

Öte yandan, sevgiden yoksun büyüyen biri -ki onlar büyütülmez, büyür- korunma mekanizması olarak makul bir özgüven geliştirirler, fakat ruhundaki sancıyı bastırmak için fiziksel acılara sığınarak mazoşistik açlığını besleyenlere aşık olurlar :

A is for agony...L is for love. 

Velhâsılıkelâm, sevgi cihanşümul değildir.. aşk da müşterek değil zaten.

Her okuyan anlayamasın diye elimden geleni yaptım, şimdi baka baka kararmış bir üzüm işvesi ile hodkâm hodkâm uyumaya gideyim. Heh ! 🤚🏻

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder